domingo, 14 de diciembre de 2014

Final de temporada 2014

La temporada de trail running va acabar el passat mes de novembre. El nostre flamant campió va ser, com no podia ser d'altra manera, el super trailero Carlos Cierco Garrido. Des d'aquí li donem la nostra enhorabona! Ha estat una gran temporada i una lliga de muntanya renyida, aquesta.
Tot i així, molta gent aprofita les avantatges de les temperatures suaus d'aquest hivern per continuar realitzant l'esport. La Raki, esportista polifacètica que, tan aviat corre una marató d'asfalt, com s'inscriu en una de muntanya, va estar a la Trail de Vilafranca del Penedès, de 12km, i va fer un grandíssim crono. Felicitats!
Aprofitem aquesta crònica per acomiadar-nos, fins la propera!

Aquí teniu la seva crònica: 

Ja fa 3 setmanes de la marató i crec que les cames ja estan recuperades per tornar a competir, aquest cop faré una cursa de muntanya però no n'estic gaire convençuda ja què fa 3 mesos que no trepitjo cap muntanya però a per totes i ha veure com surt!
Arribo a Vilafranca molt justa de temps ja que m'ha costat trobar el pavelló, bé com quasi sempre...hauré d'optar per sortir amb més temps de casa jeje!
Vaig a buscar el dorsal, un cafè i escalfar lo just!
Em situo davant la linea de sortida i ens fan el brifing, no m'agrada gaire lo que sento quant ens diuen que hem d'escalar una paret amb una malla...i tot de pujades i baixades, bé un autèntica trenca cames!
Donen el tret de sortida i tothom surt a tope, vaig sota 4km el minut així que afluixo, sinó no arribaré! arribo al km 1'5 i ja comença una forta pujada que és impossible fer-la corrent, així que la faig caminant a ritme lleuger, ara toca una forta baixada d'un 40%, pobres ungles jeje! Arriba el tram què es pot córrer i augmento el ritme, però correm per un corriol i no puc avançar al noi del davant, així que vaig al seu ritme, arribem a la paret amb la malla on hem d'escalar, el noi és queda entrebancat i l'empento del cul sinó no se'n sortirà jeje! quan ja som a dalt el puc avançar i continuem pujant. Arribo a l'avituallament i aprofito per hidratar-me una mica; ara torna ha tocar una forta baixada on per la meitat hi ha animació amb música, molt encertat! és la 1a trail que trobo animació per dins de la muntanya i m'ha agradat força! Arribo al poble i ara toca una mica d'asfalt, s'acaba aviat i tornem ha pujar amunt, ara per unes escales, el meu quàdriceps i l'isquio ja és comencen a queixar!
Arribem al desviament on els de la cursa de 7km van cap a l'arc d'arribada i nosaltres donem una altra volta més, aquest cop molt millor ja què ja em conec el recorregut! ja he donat un altre cop la volta i ja estic a la recta final, queda solament 1km així que ha per totes, tinc una noia davant la qual volia agafar fent l'sprint final però veu la meva intenció i també apreta! llàstima, m'ha set impossible agafar-la i quedo tot just a 30" al seu darrera, al final 4a de la general! força bé per no haver entrenat res!

No hay comentarios:

Publicar un comentario